Reklamace a odstoupení

Upozorňujeme, že některé pomůcky jsou dodávány v hygienicky zapečetěném obalu – po jeho otevření nelze odstoupit od smlouvy, v souladu s § 1837 občanského zákoníku.

Vážíme si vaší důvěry v pomůcky, které pomáhají lidem s Parkinsonovou nemocí. Pokud se u některého z výrobků (např. BRAVO Twist 2v1 nebo jiné zdravotnické pomůcky) vyskytne závada, jsme připraveni vám pomoci.

Důležité upozornění

Po dobu používání pomůcky uchovejte původní krabici a obal. Ty jsou nezbytné pro bezpečné zaslání v případě reklamace.

Reklamaci můžete nahlásit jednoduše online přes náš formulář:
Online reklamační formulář

1. Způsoby uplatnění reklamace

  1. Přes lékárnu nebo distributora:
    Pokud jste pomůcku zakoupili v lékárně, doporučujeme nejprve kontaktovat dané prodejní místo. Pro reklamaci budete potřebovat:
  2. Odeslání přímo k nám:
    Pokud zvolíte reklamaci přes náš online formulář, nabízíme možnost zaslání přes:
    • kurýra PPL nebo GLS
    • tištěný štítek nebo QR kód zaslaný e-mailem
    Po potvrzení reklamace vám zašleme náhradní pomůcku a instrukce k zaslání vadné zpět.

2. Kontaktní údaje

3. Zákonné podmínky reklamace

Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými právními předpisy. Upozorňujeme, že některé pomůcky jsou dodávány v hygienicky zapečetěném obalu – po jeho otevření nelze odstoupit od smlouvy, v souladu s § 1837 občanského zákoníku.

4. Co je potřeba k reklamaci

  • kód zařízení
  • stručný popis závady
  • fotografie nebo video zachycující problém

Tyto informace nám pomohou reklamaci posoudit a rychle vyřídit.

5. Pokyny k výměně

Stáhnout doprovodný dokument k výměně

Potřebujete poradit?

Pokud si nejste jistí, kontaktujte nás na zákaznické podpoře. Rádi vám pomůžeme.

Děkujeme vám za důvěru a spolupráci!

🍴 Chytré řešení pro stravování bez asistence – BRAVO Twist 2v1
🍴 Koupit BRAVO Twist 2v1 🛒 Košík ❓ Časté dotazy