Reklamace a odstoupení
Upozorňujeme, že některé pomůcky jsou dodávány v hygienicky zapečetěném obalu – po jeho otevření nelze odstoupit od smlouvy, v souladu s § 1837 občanského zákoníku.
Vážíme si vaší důvěry v pomůcky, které pomáhají lidem s Parkinsonovou nemocí. Pokud se u některého z výrobků (např. BRAVO Twist 2v1 nebo jiné zdravotnické pomůcky) vyskytne závada, jsme připraveni vám pomoci.
Důležité upozornění
Po dobu používání pomůcky uchovejte původní krabici a obal. Ty jsou nezbytné pro bezpečné zaslání v případě reklamace.
Reklamaci můžete nahlásit jednoduše online přes náš formulář:
Online reklamační formulář
1. Způsoby uplatnění reklamace
- Přes lékárnu nebo distributora:
Pokud jste pomůcku zakoupili v lékárně, doporučujeme nejprve kontaktovat dané prodejní místo. Pro reklamaci budete potřebovat:- vadný výrobek
- doklad o koupi
- vyplněný reklamační formulář
- Odeslání přímo k nám:
Pokud zvolíte reklamaci přes náš online formulář, nabízíme možnost zaslání přes:- kurýra PPL nebo GLS
- tištěný štítek nebo QR kód zaslaný e-mailem
2. Kontaktní údaje
- Adresa: QuickSeal International, s.r.o., Drahelická 2083, 288 02 Nymburk
- Email: info@quickseal.eu
- Telefon: +420 273 167 580
3. Zákonné podmínky reklamace
Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými právními předpisy. Upozorňujeme, že některé pomůcky jsou dodávány v hygienicky zapečetěném obalu – po jeho otevření nelze odstoupit od smlouvy, v souladu s § 1837 občanského zákoníku.
4. Co je potřeba k reklamaci
- kód zařízení
- stručný popis závady
- fotografie nebo video zachycující problém
Tyto informace nám pomohou reklamaci posoudit a rychle vyřídit.
5. Pokyny k výměně
Stáhnout doprovodný dokument k výměně
Potřebujete poradit?
Pokud si nejste jistí, kontaktujte nás na zákaznické podpoře. Rádi vám pomůžeme.
Děkujeme vám za důvěru a spolupráci!